joi, 3 iunie 2021

poezie-prostie de nesomn

 


Diana e cea mai bună prietenă a mea
în același timp în care eu caut cărți online
destule încât să am transport gratuit
ea umezește cearșafurile unui student la film
și mă gândesc
doamne
cât de diferit trece timpul

eu sunt aici de o eternitate
încercând să am păreri despre cărți
pe care nici nu le pot răsfoi
ea e acolo de câteva minute secunde ceva de genul oricum
așa se micșorează orele
în coconul călduț și cleios
al unui pat care nu-i gol pe jumătate

și-mi vreau iubita-n brațe și mi-e dor și ciuda
și-adorm cu-atâta pace-n mine
că o iubesc de mor și în curând vom împarți
același dormitor
că o iubesc și pe Diana scurt și la obiect
și doamne cât mă bucur
cât mă bucur
că e cu un bărbat care o fute cu respect



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu