miercuri, 17 iunie 2020

fața roșie a lunii





fața roșie a lunii
eclipsă inversată, izbește-te de ea din nou
până la sânge
până te doare pe tine
fața roșie a lunii
din nou din nou din nou până la sânge
până mă arde
până te arde
mai tare mai nu te opri 
până dă sângele
până e vânătă
până luna e soare și ea
fața roșie a lunii
fața vânătă a lunii
cea mai fină, cea mai caldă
cea mai tandră, delicată
mai tare, ia-ți avânt
până-mi convine ce văd în oglindă
până vibrează aprins fiecare atom
fața roșie a lunii
îmi e rușine, nu te uita la ea ci
uită-te-n ochii mei.
impact, zvâcnesc.
eclipsă inversată 
izbește-te de ea din nou,
ți-ai intrat în mână și mâna ți-a intrat în ea
ai început să te distrezi, ești mai încrezător
ai de ce - vrei să vezi? 
sunt mândră de tine.
fața
te las o secundă două
roșie
îmi e rușine...
a lunii.
te las mai aproape.
sunt frumoasă? încerc să te cred.
nu trebuie să-mi mai fie vreodată teamă.
apropie-te.
fața roșie a lunii.
manoperă. capodoperă.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu