duminică, 28 martie 2021

nu pot să dorm

 


doamnelor și domnilor

astăzi învățăm să scriem din tristețe

și căutăm între timp pe google

cele cinci etape ale doliului


deși au trecut doar două săptămâni,

mă regăsesc deja în primele trei

iar piticii strânși grămadă

în cutia mea craniană

aplaudă cu patos:

ce repede îi merge mintea!


dar totuși au trecut doar două săptămâni

de când învăț să scriu din tristețe

îmi ies și poeziile și lacrimile

care cum pot

cu exaltarea părăsirii unui

vapor în curs de scufundare

într-o barcă de salvare


e unul dintre puținele

coping mechanisms sănătoase 

în care mă arunc din ce în ce mai des

cu pofta unui copil ce prinde

un leagăn liber în parc


poezia și plânsul, prieteni

mă plimbă de mână între ei

ca doi părinți ce încă se iubesc




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu