marți, 23 martie 2021

văduva veselă



te plâng la fiecare amintire
ca și cum ai fi murit
și nici măcar la pușculița
în formă de lebădă roz
pe care mi-ai făcut-o cadou cândva
nu mă mai pot uita
dar sunt fericită

Zita îl numește proces de doliu
e prima dată când chiar ne desprindem
deci acum aștept să mi se sincronizeze
conștientul (care abia așteaptă cuvântul platonic)
cu subconștientul (care se îneacă și se târăște
și geme cu amigdale arse după tine)

știi toți aduc vorba de tine
și când află ce s-a întâmplat
li se deșiră inima de compasiune
le apun ochii-n pomeții pleoștiți
de tragismul arhetipal al desfacerii și
desfacerii și desfacerii 
iar tot ce pot să fac
e să smulg de undeva
un râs luminos și o glumă

veniți, dragilor, și așezați-vă palmele
pe umerii mei
odihniți-vă creștetele proaspăt spălate
pe rădăcinile mele crescute
și țineți-mă strâns în bobocul ăsta
tânăr al milei
până se desface piersica asta râncedă
de tot



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu