marți, 13 aprilie 2021

5 mai

 

ieșisem la o plimbare cu amici cu care
acum nu prea mai țin legătura
să vizităm câmpul pe care
aterizau uneori avioane mici
încercuite de salba mlaștinilor
rămase dintr-un lac cândva frumos

era o zi însorită
pacienții ospiciului din apropiere
își pasau absenți mingea în micul teren de fotbal
scâncind și făcându-ne cu mâna
din spatele plaselor înalte de metal

apoi ne-am întors în oraș
și m-am gândit c-ar fi drăguț
să te surprind cu feliile de pizza
pentru care am fost prea plină
am căutat numele satului tău pe maps
și radu a tăiat bezna subțire
luând curbe, gropi, și bălți
cu viteza găurii de vierme

așa am intrat în lanul de porumb
și-așa aș fi putut muri cu câteva luni
înainte de-a-mplini 18 ani
înainte de-a-ncepe să te iubesc
înainte de-ancepe să trăiesc:

râzând în hohote
cu pizza râncedă în poală
și manele salvate pe stick date la maxim

'nu te-am auzit în viața mea
râzând atât de tare'
a zis cristina în timp ce curățam mașina
de pământ deja întărit și buruieni

'cred că cel mai mare argument pe care
îl poți avea împotriva fricii de moarte
e faptul că ajunși în fața ei,
o acceptăm'

ai zis tu la un an distanță
când am murit amândouă



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu