luni, 5 aprilie 2021

școala de corecție a denisei ștefan #1



1.

tălpile mele sunt lungi și roșii
au coborât în ele
vinișoarele bunicii
furnicături de zahăr

ea crapă tableta de glucoză
eu trag pe nas tot ce-a mai rămas
alb prin casă


2.

îmi era somn și
căutam ceva ce visam de mică
am deschis dulapul bunicii cu limba
ca s-o scot fără zgomot
din matrioshka amintirilor sale

când am ajuns la ea i-am gustat
mâinile grunjoase
metalul săbiilor mici
cu care ne îmbracă

3.

de mâine mă dau bătut
vreau să mă trântesc în iarbă,
să mănânc doar cartofi și năut.

m-am săturat de întrebări
voi lăsa cuvintele celor ce
cred că au găsit răspunsul
pe treptele viitorilor șomeri
cei ce știind secretele universului
vor muri goi, săraci, la fel de proști
ca ieri.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu